Tuesday, October 20, 2009

Luka lama datang kembali...

Harini tetiba terasa sedih. Teringat balik kisah2 yg berlaku sejak beberapa tahun ni yg membuatkan sy rasa sedih.

Tadi berkongsi cerita dan kekecewaan sy dgn seorang sahabat. Bercerita tentang sikap beberapa org yg pernah menyakitkan hati sy sejak beberapa tahun ni. Berkongsi tentang kekecewaan apabila hati disakiti berkali-kali.

Tak tau kenapa hari ni tetiba je rasa sedih mengingat beberapa peristiwa dan kejadian yg berlaku yg membuatkan sy sgt kecewa dgn segolongan manusia.

Oleh itu, sy nk amik kesempatan ini utk memohon maaf pd sahabat2, lelaki atau perempuan mahupun saudara mara atas salah silap saya selama ini, sengaja ataupun tidak.

Bukan meminta maaf kerana esok ialah 1st paper utk exam kali ini... Kemaafan ini sekali2 xde kena mengena dgn exam.

Tapi meminta maaf kerana apa yg berlaku hari ini membuatkan sy terfikir yg sy juga byk manyakiti hati2 org lain sepanjang perjalanan hidup saya ini.

Kesedihan dan kekecewaan yg berlaku pada diri sy, mungkin juga di alami oleh org2 yg pernah sy kenali atas sikap dan kesilapan saya sebelum ini.

Saya memohon maaf atas kesilapan2 saya," verbally or in writing", mahupun perbuatan. Sesungguhnya saya juga manusia biasa yg sering melakukan kesilapan.

Maafkan saya...

No comments:

Post a Comment